İlk Yazım İçin Merhaba
Bu yazımı okuyorsanız bilin ki acemice kaleme alınmış satırları okuyorsunuzdur. İlk yazının günahı olmaz. Hadi başlayalım. Evet , hazırım.
Öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum. Gerçi her yazıyı yayımladıkça benden bir şeyler bulacaksınız ama biraz değinmekte fayda var.
Ben Ömür. Adımı canımdan çok sevdiğim biricik annem koymuş. Annem: " Gerçekten isminin anlamını taşıyorsun der hep. Hayat gibi bazen tatlı yanını bazen de sert yanını göstermekten hiç çekinmiyorsun. " der. O yüzden de insanların isimlerinin anlamını taşıdığını düşünürüm. Biraz da doğarken hayata tutunmak için verdiğim çabadan geliyor adım. Küçükken arkadaşlarım az dalga geçmezlerdi benimle ama olsun :) Adımı çok seviyorum. Yıllar için de babamın işinden dolayı oradan oraya gezmişiz. Babam Türk Silahlı Kuvvetlerine bağlı bir ordu mensubuydu. O yüzden çok tayinimiz çıkardı. Ben de doğal olarak bir çok okul değiştirirdim. İyi yanları olduğu kadar kötü yanları da var elbet. Bir çok kültüre küçüklüğümden beri aşinayım. Eğitim açısından ise çok okul değiştirmek adaptasyon sorununa yol açar evet ama ben bunun üstesinden gelmişim. Çünkü öğretim hayatım boyunca hep başarılı bir öğrenci oldum. Liseyi birincilikle bitirdim. :) Üniversiteyi Edirne' de okudum. Edirne... Benim hayatımı değiştiren şehirlerden birisidir. Değerlidir, özeldir benim için. Dönüm noktam diyebilirim. Tek başıma çıktığım bu yol da ayaklarımın üzerinde durmayı öğretti bana orası. Yaşamış olduğum her türlü zorluğa karşı yenilmeden ,eğilip bükülmeden dimdik durmam gerektiğini gösterdi. Çok şey kattı bana. O yüzden bir şehirden daha fazlası benim için. Bunları anlatmaya kelimelerim yetmez belki de.
Çok sevdiğim öğretmenlik mesleğinin eğitimini orada almam dışın da bir de Edirne ' de aşık oldum. Biricik eşimle orada tanıştık. Daha doğrusu aynı sınıftaydık. Kendisi sınıf arkadaşım iken hayat arkadaşlığına doğru yol aldı bizim hikayemiz. İnsanın üniversiteden arkadaşıyla evlenmesi bir çok anıya ortak olması demek. Bazen aklımıza geliyor o yıllarımız. Birlikte büyüdük sayılır. Olgunluğa erişim aşamalarımızı birlikte yaşadık. Tabi herkes üniversite arkadaşıyla evlenecek diye bir şey yok, bizimkisi büyük bir şans. Şimdi mutlu mesut bir şekil de Çanakkale'de evliliğimizi sürdürüyoruz. Mesleğimizi icra ediyoruz. Ve birlikte yaşamak istediğimiz her şeyi imkanımız elverdiğince yaşamaya çalışıyoruz. İkimiz de seyahat etmeyi seviyoruz. Anı biriktirmek önem verdiğimiz bir nokta. Yolların bize katacağı hikayeler de öyle, çok değerli bizim için. Bizi biz yapanlara büyük bir anlam katıyor.
Aslında bu yapmak istediğim şey de benim bir hayalimdi. Yazmayı çok seviyorum. Kendimi belki de en rahat yazarken ifade edebiliyorum. Çünkü yazarken kendinizi nasıl ifade edeceğiniz hakkında düşünürsünüz. Beğenmediğiniz kelimeyi silersiniz. Ama konuşurken öyle olmuyor. Ağzınızdan çıkan her sözcüğün geri dönüşü yok.
Bu blog sayfasında kendinizden bir parça bulabileceğinizi düşünüyorum. Biraz iç dökmeli bir sayfa olacağının sinyalleri mi acaba? Aslında bana anlam katan ,yazmaya değer bulduğum şeyleri paylaşmak istiyorum.Gezi rotalarımız , yollar da edindiğimiz hikayeler, eğitim , ilişkiler,aklınıza gelecek her şey. Yani kısacası bir ömre dair her şey... Okumaya değer bulup bulmamak sizin takdiriniz. Ama ben yine de yazacağım. Kimse okumasa bile kendim için bunu yapmak istiyorum...
Görüşmek üzere...

Yorumlar
Yorum Gönder